Életmód

Kollégiumunkban 2016. 02.

Kirándulás a Farkas-szigetbe
2015. november 25. 16:06

Kerékpárral indult el a csapat a Farkas-sziget felé. Egymást megelőzve, versenyezve érkeztünk meg a kapuhoz.

Elsősavató a Karacsban
2015. október 12. 19:48

Eljött a várva-várt nap, amit már a beköltözés óta vártunk, a „Gólyaavató” napja. Október elsején az egész kollégium megmozdult, szilencium után a felsősök kisminkelték az előkészítősöket, ami olyan jól sikerült, hogy alig lehetett ránk ismerni.

Gyermeknap a Karacsban
2015. május 28. 20:25

2015. május 22-én, pénteken tanítás után a Gyermeknap alkalmából érdekes foglalkozásokon vehettünk részt.

Húsvéti készülődés a Karacsban
2015. április 16. 21:32

Március 31-én délután a közelgő Húsvétra való készülődés jegyében kézműves foglalkozáson vettünk részt. Az ebédlőben gyülekeztünk, ahol a dekorációs szakkör ügyes kezű tagjainak köszönhetően tavaszváró húsvéti hangulat fogadott bennünket.

Karácsony a püspökladányi kollégiumban
2016. január 4. 18:26

A Karacs Ferenc Kollégiumban nagyon mozgalmas volt az advent időszaka. A november 29-i első gyertyagyújtás után a Mikulás eljövetére készültünk.

Programhétvége Püspökladányban
2015. november 12. 17:58

2015. október 15-én, és 16-án bennmaradós hétvégén vehettünk részt.

Tengerparti nyaralás Bulgáriában
2015. szeptember 10. 18:34

A történet tavasszal kezdődött azzal, hogy a végzősök megtudták, az érettségi vizsga után a búcsúajándékuk egy tengerparti nyaralás lesz. Május végén engem és még két diáktársamat az a kellemes meglepetés ért, hogy felszabadult néhány hely és elmehetünk mi is a bulgáriai nyaralásra.

Szavalóverseny Püspökladányban
2015. április 16. 21:41

Április 9-én szavalóversenyt rendeztünk a kollégiumban a Költészet napja alkalmából. Igazgatónő köszöntötte a megjelenteket, és egy általa előadott verssel megnyitotta a rendezvényt.

Sítábor Szlovákiában
2015. március 17. 20:41

Az Arany János Program keretében lehetőségünk nyílt arra, hogy pár napra elutazhassunk Szlovákiába sítúrára. 2015.