Felhívás

Sport / fittness / szabadidő

Színház

Tájékoztató

Tokaji programhétvége IX. évf.

2014. 03.28-án útnak indultunk a Béke kollégiumból, egy másik koliba Tokajba, 3 napig ez volt az új otthonunk. Este 18 órára érkeztünk meg, azonnal elfoglaltuk szállásunkat ötösével, amiben nem csalódtunk.19 órára mentünk vacsorázni egy kis hangulatos étterembe, a Bacchusba. Ebbe a kis vendéglőbe volt a többi étkezésünk is a hétvégén, ízletesen főztek. Másnap reggel Szerencsre utaztunk. Először a Rákóczi várat néztük meg, ami egy kis vár, de nagyon szép. Benne egy különleges képeslap múzeum és egy csoki gyár történeti múzeummal. A várkertben pedig napoztunk a tóparton. Mindenkinek elnyerte tetszését a vadnyugati étterem, ahol ebédeltünk. Monokon meglátogattuk a Kossuth emlékházat és az Andrássy kastélyt. Később kiderült, érdemes volt itt figyelni / az esti vetélkedőn az itt látottakból és hallottakból kaptuk a kérdéseket/. Boldogkőváralján zártuk a napot, itt is Várat néztük meg, de ez is nagyon érdekes volt a látványos ólomkatona kiállítással. A tartalmas nap után még vetélkedtünk a szálláson kifulladásig. Vasárnap meghódítottuk a kopasz hegyet, Fárasztó volt, de megérte a kilátásért. Lefelé a pincesornál vehettünk ajándékba a híres tokaji borokból. Ebéd után még hajókáztunk a Bodrogon, majd indultunk vissza Böszörménybe. Nagyon jó volt a kirándulás, legalább is nekem tetszett, de szerintem a többieknek is.