Dél-Dunántúli Régió

Közlemény

Tájékoztató

Advent Budapesten

A vonatút gyorsan eltelt, majd elfoglaltuk szállásunkat abban a kollégiumban, ahol a múlt hónapban is megszálltunk. Már ismerősként kedves fogadtatásban részesültünk. A szomszédos épületben lévő étteremben fogyasztottuk el az ebédünket. Majd a Hadtörténeti Múzeumba indultunk. Sok érdekes dolgot láthattunk a különböző korszakok hadi technikájáról. A Várból láthattuk a kivilágított pesti oldalt, nagyon szép és hangulatos volt. Ugyan korán sötétedik ilyenkor már, de még nem volt annyira késői az időpont, ezért ellátogattunk a Sziklakórházba is.  A II. világháborúban és az ’56-os forradalom idején ebbe a rejtett szükségkórházba menekítették a sebesülteket. Idegenvezető segítségével megnézhettünk minden helyiséget, pl. a régi műtőt, betegszobákat. Vacsora után elutaztunk a karácsonyi vásárba a Vörösmarty térre. Nagyon mozgalmas és hangulatos volt. Másnap nem kellett korán kelni. Reggeli után a Pesti Színházba indultunk, ahol a Dzsungel könyve című musicalt tekintettük meg. Nagyon remek előadás volt, sokat nevettünk, jól szórakoztunk. A legnagyobb plázába metróztunk, ahol megebédeltünk, majd szabadidőnkben bebarangolhattuk az áruházat. A csomagjainkat, és vacsoránkat magunkhoz véve indultunk a pályaudvarra, ahonnan egy fáradt, de élményekkel feltöltődött csapat utazott vissza Nagykanizsára.