Életmód

Színház

Tehetséggondozás

Vízitúra (Tiszabecs-Gergelyiugornya) június 15-21-ig

2014. június 15-én busszal érkeztünk indulási pontunkhoz, Tiszabecsre a Diófa kempingbe. Sátraink felverése után oktatáson vettünk részt, ahol felvilágosítást kaptunk az előttünk álló napokról, a folyó veszélyeiről, a balesetek elkerüléséről, majd ezután megkaptuk a szükséges felszerelést is. Az estét hangulatosan töltöttük.

Másnap reggel ébredés után megreggeliztünk, felszedtük sátrainkat, majd lementünk a partra, ahol már a kajakok és a kenuk vártak ránk.

Hármasával szálltunk vízre, az első alkalommal megmutatták, hogyan kell evezni és kormányozni a hajót.
Miután mindenki tett egy próbakört, nekivágtunk az első szakasznak, amin sajnos nem mindenki tudott átjutni borulás nélkül. De akik így jártak, azok sem adták fel, hajóikba visszaszállva folytatták útjukat.

Második állomásunkon, Szatmárcsekén két napot töltöttünk el, egy szabad kempingben. Ez idő alatt szabadidőnket úszással, horgászással, szalonnasütéssel és a hely megismerésével töltöttük.

Majd ismét vízre szálltunk és elindultunk következő szállásunkra. A folyón töltött idő alatt nagyon sok szép tájat is láthattunk, lenyűgözött bennünket a látvány.

A kajakok és kenuk rendbetétele után elindultunk a Katica kempingbe, ahol nagyon kedves tulajdonosok fogadtak bennünket. Két nap elteltével tovább eveztünk utolsó állomásunkra Gergelyiugornyára. A partraszállás után elindultunk szálláshelyünkre, ahol utolsó esténket töltöttük el. Ébredés után összepakoltunk, majd megreggeliztünk és elindultunk hazafelé.

Felejthetetlen élményben volt részünk.