Érdekességek

Projekt

Sport / fittness / szabadidő

Kirándulás Felvidékre

Október 19-én, vasárnap intézményünk kirándulást szervezett Felvidékre. Mindenki izgatottan várta ezt a napot.

A buszon nagyon jó volt a hangulat, együtt énekeltünk, nevettünk, beszélgettünk. Az első állomásunk helyszíne a mesés betléri kastély volt, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadott a kastélyt övező parkba lépve.

Két csoportban tekintettük meg a múzeumot, az idegenvezetők kalauzoltak bennünket. Beszéltek a kastély történetéről, berendezéséről, a kiállított tárgyak eredetéről. A kastélylátogatás után Várhosszúréten a Jozefina Panzióban ebédeltünk, majd Krasznahorkára látogattunk.

Sajnos a várat csak kívülről csodálhattuk meg, mert 2012-ben leégett a tetőszerkezete és most felújítás alatt áll. A vár alatt készítettünk egy csoportképet, majd folytattuk utunkat Kassára.

Itt Európa egyik legszebb székesegyházát, a Szent Erzsébet-dómot néztük meg, majd a város rendezett főterét, ami sok látnivalóval kápráztatott el bennünket. A szökőkút látványa mellett a kellemes zene is hozzájárult a hangulat megteremtéséhez. Készítettünk fényképeket, majd sétáltunk vissza a buszhoz.

Mindenki nagyon elfáradt, de megérte, mert páratlan élményekben volt részünk. Nagyon jól éreztük magunkat. Köszönjük ezt a fantasztikus napot!