AJKSZP

AJTP

NYITÓ PROGRAMHÉTVÉGE

A szegedi „kis aranyosok” – immár az újonc kilencedikesek is – együtt töltötték el első közös programhétvégéjüket szeptember elején. Az ismerkedő, csoportépítő játékok és a mérések mellett a Plitvice Nemzeti Parkba látogattunk el a hosszúhétvégén. Az elképzelhetetlen színekben pompázó tavak, a csodálatos vízesések mellett kb. 10 km-es sétát tettünk meg, majd egy kellemes hajókirándulás keretében a tó közepéről is megcsodálhattuk a tájat. A csúcsra érve elektromos kisbuszokkal utaztunk az étterembe, ahol finom 3 fogásos ebéddel vártak bennünket. Miután ez ebédtől eltelve a túrától elfáradva pihentünk és napoztunk egyet az étterem teraszán, a kék túraútvonalat választva a hajókiránduláson már látott partszakaszon sétáltunk vissza a nemzeti park bejáratához. A csodálatos élményt nem keserítette meg a két éjszakai utazás gyötrelme sem. A hajnali hazaérkezés kimerítette az egész csapatot, így nem csoda, hogy nagyon gyorsan ágyba dőlt és elcsendesedett a társaság. És ha valaki azt hinné, hogy megfáradt testünket vasárnap a tespedésnek engedtük át, az nagyon téved. Kora délelőtt kétkeréken vágtunk neki egy 20 km-es túrának a Nemzeti Kajak-kenu és Evezős Olimpiai Központhoz. A túra alkalmával átismételtük a kerékpáros közlekedés szabályait és igyekeztünk felmérni a csoport teljesítőképességét egy balatoni túra megszervezéséhez is. A sikeres hétvége hozzásegített bennünket, hogy testben és lélekben megerősödve vághatunk neki a tanévnek…