Civil hírek

Természet

Mentors dobogósok tanulmányútja a Ködös Albionban

Nagyon tetszett London!
Szép város, sok-sok emlékkel és sok gyönyörű házzal! Nekem leginkább a lakóépületek tetszettek. Az építési stílusuk lenyűgöző volt számomra. De mindemellett sok más is tetszett persze. Például a British Múzeumban az egyiptomi kiállítás a sok múmiával és szarkofággal. A London Eye-ról szép volt a kilátás és szerencsére jó időnk volt, így messzire elláthattunk.  Érdekes volt még, hogy családoknál szálltunk meg. A mi családunk teljesen közvetlen volt és nagyon szimpatikus! Aranyosak voltak még a kisiskolások, akik egyenruhában vonultak az úton reggelente a suliba! Köszönöm a lehetőséget!
(Ferencz Mónika – AJ13 csoport)

Úton Doverbe

Elsősorban szeretném megköszönni Zsóka néninek és Zsolti bácsinak a lehetőséget, hogy részt vehettem ezen a szép és tartalmas tanulmányúton. Az utazás kicsit hosszú volt, de ami várt minket, az mindent megért. Franciaországban az esti szállás nagyon jó volt, nagyon szép helyen töltöttük az estét. Londonban a Madame Tussaud Viaszmúzeum tetszett a legjobban, ahol hírességek viaszmásaival találkozhattunk, melyek nagyon élethűek voltak. Az embernek olyan érzete volt, hogy ott áll vele szemben az igazi híresség. A másik helyszín, ami nagyon tetszett az a London Eye volt, ahonnan Londont teljes mértékben be lehetett látni.  Azt az élményt, amit ott átéltem kívánok még nagyon sok embernek. És hogy el ne felejtsem: Londonban a szállásunk családoknál volt, ahol nagyszerű volt a hangulat volt és kedvesek voltak velünk. Ha tehetném még egyszer visszamennék Londonba!
(Nagy Sándor – AJ12 csoport)

A Királyi Obszervatórium előtt

Számomra ez a londoni út az egyik legélménydúsabb kirándulás volt az összes eddigi közül.
A családoknál való vendégeskedést már eléggé vártam, hogy betekinthessek az angolok életvitelébe, és gyakoroljam egy kicsit a nyelvet. Szállásunkon az ételek számomra ízletesek voltak, bár kicsit nyersebben esznek pár dolgot, de nem találtam benne semmi kivetnivalót.
Szerettem a városnézéseket, a múzeumokat és igazából az összes többi programot is. Amit kiemelnék mind közül, az a Madame Tussauds Viaszmúzeumban tett látogatásunk volt. Nyitásra mentünk, így elég hamar bejutottunk és szinte nem is kellett várakozni. Bent pedig szinte minden elképzelhető hírességet, politikust és világsztárt megnézhettünk, akit csak akartunk. Nekem legjobban Robin Williams, Jim Carrey, Gandhi és J. F. Kennedy viaszmása tetszett és persze - ha már Anglia - a teljes királyi család is.
Összegezve nekem ez az út nagyon tetszett, talán a legjobban valamennyi kirándulás közül. Maradandó élményekkel gazdagodtam és remélem, hogy alkalmam nyílik még kilátogatni ebbe a páratlan szépségű országba. Örülök, hogy részt vehettem ezen a tanulmányúton és köszönöm a lehetőséget, hogy ellátogathattam a „Ködös Albionba”.
(Tapodi István – AJ12 csoport)