Államigazgatás

Tájékoztató

Tehetséggondozás

MÁTRAI KÖRÚT

Nekem nagyon tetszett! Október 07-én kirándulni vitt minket Bea néni. Reggel nyolcra jöttünk iskolába. Külön busszal indultunk Gyöngyöspatára, a templomba. Itt egy bácsi előadást tartott nekünk a templom történetéről. Láttuk a Jesse-fát, nagyon szép volt. Csináltak rá egy elforduló hercegszobrot.
Ezután Gyöngyösre mentünk, a Mátra Múzeumba, ahol sokféle állatot láttunk. Volt olyan papagáj is, ami utánozta Vukot. Láttunk iguánát és kaméleont is, valamint különböző halakat. Olyan állatokat is láttam, amilyet eddig még soha. Megnézhettünk egy bemutatófilmet, ami a hangya szemszögéből mutatta be a dolgokat. Mikroszkóppal vizsgáltunk bogarakat. Azután az Orczy-kastélyba mentünk. Kiállítottak egy mamutcsontvázat, és világító köveket is. Inne továbbmentünk az Adrenalinparkba. Megnéztük Sástót és boboztunk is. Csak az volt a baj, hogy mindenki csak egy kört mehetett, a többi élményjáték pedig nem üzemelt. Ettől függetlenül itt éreztem magam a legjobban.
Parádfürdőn a Cifra Istállót tekintettük meg, gyönyörű lovakat látunk. Tomika le is fárasztotta őket, ezért elfordultak tőle. Sok képet készítettünk, amik nagyon jók lettek. A Kocsimúzeumban az nem tetszett, hogy nem modern autók voltak. Azért a régi kocsik is jók voltak. Gyönyörű hintókat, szép régi lovas kocsikat nézhettünk meg. Hazafelé szinte mindenki elaludt a buszon, kicsit elfáradtunk.